- Az interneten keresztül történő vásárlás írásban megkötött szerződésnek minősül (távollévők között kötött szerződés), így módosítani is csak írásban lehet, telefonon sajnos nem. Rendelés módosításhoz küldjön egy e-mailt az info@rovidaruhaz.hu címre Rendelés módosítás tárggyal, és részletezze, hogy mit kíván módosítani. Kérjük, hogy termék csere esetén ne csak a termék nevét, hanem a pontosabb beazonosíthatóság érdekében a termék linkjét is (pl.: https://rovidaruhaz.hu/catania-100-pamut-fonal-amigurumi) mellékeljék!
- Természetesen rendelést bármikor le lehet mondani, írásban az info@rovidaruhaz.hu email címen Rendelés törlése tárggyal. Kérjük a levélben mindenképpen mellékelje a Rendelés számot! Amennyiben még nem adtuk át a csomagot a szállítást végző cégnek, úgy a rendelés lemondásnak nincs költsége. - Azonban, ha már átadtuk a csomagot a szállítást végző cégnek, akkor át kell vennie a csomagot (teljesül a szállítási szolgáltatás), és Elállási jog keretében visszaküldeni. Amennyiben csak nagyvonalúan nem veszi át a csomagot, úgy az át nem vett csomagok szállítási költségét Önre terheljük!
Szerencsére (és a vastag csomagolásnak hála) a szállítási sérüléseket a feladott csomagok alig 1%-nál tapasztalunk. Vannak azonban olyan sérülések, melyek a szállítást végző cég hibájából keletkeznek, de semmi probléma, mert minden csomagunkat érték biztosítással adjuk fel, mely biztosítás fedezi az esetlegesen szállításból keletkező károkat.
Akár elállási joggal, akár szavatossági ügyintézéssel kapcsolatban szeretne terméket visszaküldeni, a visszaküldés menete mindig ugyanaz: - Vegye figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben Önnek kell megfizetnie, így portóval vagy utánvéttel terhelt csomagokat NE küldjön vissza, mert azokat nem áll módunkban átvenni. Ilyen esetben a csomagot a szállító cégek automatikusan visszajuttatják Önhöz, és esetlegesen további költségeket számolnak fel rá. - Kisebb méretű és súlyú termékek esetén a legolcsóbb módszer a Postán, ajánlott levélben feladni a termékeket, vagy a kis-csomag szállítók (GLS, DPD, stb.) szolgáltatásait igénybe venni. Ennek költsége 1000-2000 Ft körül szokott lenni. - Nagyobb méretű csomagokat (jellemzően pl. díszlécet tartalmazó csomagok) a kis-csomag szállítók nem minden esetben vesznek át, így a visszaküldést a Postán keresztül érdemes intézni. Ennek költsége 2000-3000 Ft körül alakul, nyilván méret és súlyfüggő. - Visszaküldési cím: Rovidaruhaz.hu Vertex '92 Kft 4220 Hajdúböszörmény, Petőfi Sándor utca 36 szám
Az általunk alkalmazott csomagolási és CMR rendszer biztosítja, hogy azt a terméket kapja, amit megrendelt. Természetesen előfordulhat, hogy a csomagoláson összecseréltek valamit, de ez nem jellemző. Ha úgy érzi, hogy más terméket kapott, mint amit megrendelt, kérjük az alábbi módon járjon el: 1. Készítsen róla egy-két fotót (díszléc méret probléma esetén lehetőleg egy vonalzóval / centivel együtt, hogy lássuk a méretet). 2. A tévedés rövid leírását, a fotókat és a megrendelés számot küldje el az info@rovidaruhaz.hu email címre. 3. Munkatársunk megvizsgálja a beérkezett kérelmeket, majd, amennyiben jogosnak ítéli meg a cserét, jelzi Önnek, hogy küldje vissza a termékeket. 4. Kérjük a tévesen küldött termékeket eredeti dobozukba helyezzék el, majd csomagolják be úgy, hogy szállításkor ne sérüljön. 5. A csomagját futárunk elviszi Önnek és csere csomagként díjmentesen elhozza Öntől a hibás csomagot. Az inverz csomag szállítási díja cégünket terheli, így Önnek a feladás díjmentes. 6. A visszajövő termékeket megvizsgáljuk, hogy sértetlen állapotban vannak-e. A téves teljesítéssel kapcsolatos szállítási díj oda-vissza cégünket terheli, ha a fenti módon járnak el.
Terméket cserélni (akár csak téves teljesítésből adódóan is), csak akkor tudunk, ha már megkaptuk Öntől a termékeket. Sajnos nem egy vásárló élt már vissza bizalmunkkal, üres dobozt, törött, illetve doboz nélkül visszaküldve termékeket, így csak a sértetlen termékek beérkezésekor tudjuk megejteni a cserét. Nem számítanak téves teljesítésnek az alábbi problémák: - Nem megfelelő vastagság, szélesség (pl.: szlaagok ) - Nem megfelelő színárnyalat, eltérő színárnyalat több termék esetén - Az Ön által tévesen lerendelt áru - nem téves teljesítés, hanem téves rendelés. Természetesen Elállás jogával 14 napon belül a fenti esetleges problémák ügyintézését is meg tudjuk oldani, de ez nem téves teljesítés.
A megrendeléshez tartozó számlát PDF formátumban, csatolmányként elküldjük a rendelés során megadott email címre. Továbbá a kiállított számla a felhasználói fiókból is bármikor letölthető. A számlák bélyegző és aláírás nélkül is érvényesek, így igény esetén Ön is bármikor nyomtathat ezekből hiteles számlamásolatot. Papir alapú számlamásolatot bruttó 990 Ft-os szállítási díj kiszámlázása mellett tudunk eljuttatni az Ön által megjelölt magyarországi címre.
Természetesen elállási joggal, 14 napon belül visszaküldheti a termékeket, és a kiszámlázott tételeket (termékek ára, esetleges szállítási költség) visszautaljuk egy Ön által megadott bankszámla számra. Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el (Kft, Bt, Rt, egyéni vállalkozó). A visszaküldés módja: 1. Töltse ki a számlához mellékelt Elállási jog nyomtatványt majd csomagolja vissza a termékeket az eredeti dobozukba, valamint csomagolásukba. Csak hiánytalanul visszaküldött (saját dobozában, saját csomagolási anyagával, minden tartozékával) termékek árát tudjuk visszafizetni!Ha nem fizet értékbiztosítást feladáskor, akkor különösen körültekintően járjon el csomagoláskor, hogy ne sérüljenek a termékek. Nem megfelelő csomagolásból eredően megsérült termékek árát nem tudjuk visszafizetni. 2. Vegye figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben Önnek kell megfizetnie, így portóval vagy utánvéttel terhelt csomagokat NE küldjön vissza, mert azokat nem áll módunkban átvenni. Ilyen esetben a csomagot a szállító cégek automatikusan visszajuttatják Önhöz, és esetlegesen további költségeket számolnak fel rá! - Kisebb méretű és súlyú termékek esetén a legolcsóbb módszer a Postán, ajánlott levélben esetleg biztosítással feladni a termékeket, vagy a kis-csomag szállítók (GLS, DPD, stb.) szolgáltatásait igénybe venni. Ennek költsége 1000-2000 Ft körül szokott lenni. - Nagyobb méretű csomagokat (jellemzően pl. díszlécet tartalmazó csomagok) a kis-csomag szállítók nem minden esetben vesznek át, így a visszaküldést a Postán keresztül érdemes intézni. Ennek költsége 2000-3000 Ft körül alakul, nyilván méret és súlyfüggő. - Visszaküldési cím: Rovidaruhaz Vertex '92 Kft 4220 Hajdúböszörmény Petőfi Sándor utca 36 szám Figyelem! A hiányosan visszaküldött termékeket (csomagolás is számít) nem tudjuk elállás jogával visszavenni. Amennyiben a hiányzó alkatrészeket vagy csomagolóanyagot részünkre megküldi, a pénzvisszafizetésnek nincs akadálya. Ha mégis hiányosan küldi vissza a terméket, úgy az elállás jogát nem tudjuk biztosítani, ekkor a termék visszaszállítási költsége Önt terheli.
Megfelelően kitöltött Elállási jog nyomtatvánnyal az átvételt követő 24-48 órában megtörténik a visszafizetés. Amennyiben nem küldi vissza vagy nem megfelelően tölti ki az Elállási jog nyomtatványt, úgy az ügyintézési idő legfeljebb 14 nap.
Áruházunk lehetőséget nyújt akár azonnali kártyás fizetésre, vagy számlával előre utalásos fizetésre melyek ingyenesek. Utánvéttel is tudunk csomagot küldeni, ennek díja: bruttó 290 Ft.
Bejelentkezés
Regisztráció